Cum de a evita cele mai mari greșeli de antrenament

Pierde greutatea cu scara de agilitate

Uneori, exerciții cu cele mai bune intenții pierd cel mai mic număr de greutate. Ce este mai rău este că adesea își văd prietenii subțiri doar câteva săptămâni după ce au început un nou program de antrenament.

Cum te Mentii Activ si Motivat | ecocityled.ro BLOG

Poate fi frustrant și confuz. Deci, ceea ce face un plan de antrenament pierderea in greutate eficientă și un alt eșuează? Ar putea exista un număr de factori implicați. Dar, în multe cazuri, cauza poate fi urmărită la una dintre aceste gafe. Dacă v-ați străduit să aruncați câteva kilograme și planul dvs. Ar trebui să lucrez în fiecare zi pentru a pierde în greutate? Nu este rău să lucrăm în fiecare zi.

Fresh articles

Făcând o anumită formă de activitate fizică în fiecare zi este inteligent când încerci să scapi. Dar dacă doriți să pierdeți greutatea, repetarea aceluiași mod de antrenament, intensitate sau durată zi după zi nu va funcționa.

pierde greutatea cu scara de agilitate cum să mi pierd greutatea de la talie

De ce? Corpul tau se adapteaza volumului zilnic de lucru si te lovesti de platoul temut de pierdere in greutate.

3. Planificați antrenamentul ca pe o ședință urgentă

Remediați această greșeală: elaborați un program de antrenament care implică diferite activități, niveluri de intensitate diferite și lungimi diferite ale sesiunilor. De exemplu, dacă în mod normal faceți 40 de minute de mers pe jos, păstrați acea activitate pe programul de antrenament de două sau trei zile pe săptămână.

Dar, ca o provocare suplimentară, faceți o zi pe parcursul săptămânii timp de de minute. Dacă sunteți suficient de sănătos pentru o activitate viguroasă, adăugați antrenamentele HIITcare s-au dovedit eficiente pentru arderea grăsimilor.

Related Content

Prin încorporarea mai multor varietăți în programul dvs. Nu compensați consumând mai mult Când adăugați exerciții la rutina dvs. A face față acestei foame poate fi o bătălie înnebunită, pentru că în capul tău este adesea o mică voce care spune: " Pot mânca tot ceea ce vreau pentru că am exercitat pierderea în greutate rozmarin ".

pierde greutatea cu scara de agilitate pierderea în greutate la 39 de săptămâni

Acest raționament are sens. Dar dacă încercați să pierdeți în greutate cu exerciții fizice, trebuie să obțineți un deficit specific de calorii la sfârșitul zilei. Dacă vă satisfaceți foamea post-exercițiu cu alimente bogate în calorii sau chiar cu prea multă hrană sănătoasă, veți termina înlocuirea tuturor caloriilor pe care le-ați ars.

KLARFIT Epsylon Cycle, bicicletă de exerciții, volantă de 12 kg,…

Apoi, deficitul de calorii și pierderea dumneavoastră potențială în greutate dispare. Remediați această greșeală: Înainte de a începe sau a schimba programul de antrenament, determinați cheltuielile zilnice totale. Puteți să-l calculați singur sau să obțineți un test metabolic efectuat de un profesionist, cum ar fi un antrenor personal sau dietetician înregistrat.

pierde greutatea cu scara de agilitate etsy pierdere de pierdere în greutate

Când începeți programul de exerciții, asigurați-vă că creșteți doar consumul de alimente, astfel încât să mențineți în continuare un deficit de calorii la sfârșitul zilei. Un deficit de de calorii pe zi sau de calorii pe săptămână ar trebui să ducă la o pierdere în greutate de un kilogram în fiecare săptămână. Evitați antrenamentul lasoare Un program bun de fitness include formarea cardiovasculară aerobicăformarea de forță și munca de flexibilitate întindere.

pierde greutatea cu scara de agilitate pierderea în greutate sheboygan falls

Acest program de antrenament echilibrat vă asigură că organismul dumneavoastră rămâne sănătos și potrivit. Dar fiecare dintre aceste trei componente are, de asemenea, beneficii de scădere în greutate.

Sarind coarda pentru a pierde în greutate de descărcare Sarind coarda pentru a pierde în greutate de descărcare Sunt doar un tip normal care a Metadrol folosit pentru a fi excesul de greutate și de fumat 20 de tigari pe zi. M-am simțit rău și m-am uitat chiar mai rău!

Dacă eliminați unul sau doi dintre ei, veți sfârși cu un program de antrenament înclinat și nu veți culege recompensele totale de pierdere în greutate ale sesiunilor de exerciții fizice.

Remediați această greșeală: Cele mai multe programe de antrenament pentru pierderea în greutate includ activitatea aerobă, astfel că este puțin probabil că va trebui să adăugați cardio. Dar ar trebui să vă asigurați că faceți zile de formare de forțăde asemenea.

pierde greutatea cu scara de agilitate fabiano ecoslim 50 inox

Dacă timpul este o problemă, faceți o antrenament de circuit și completați pierde greutatea cu scara de agilitate scurte de exerciții de rezistență între întreruperea cardio-ului de minute. Apoi, terminați fiecare antrenament cu minute de întindere, astfel încât să vă mențineți articulațiile sănătoase și un corp fără leziuni. Nu reduceți activitatea fizică non-exercițiu Este minunat dacă mergeți la sala de sport în fiecare zi și faceți un antrenament ucigaș - cu excepția cazului în care plata este că vă petreceți restul zilei pe canapea.

Ce este un stepper, care sunt beneficiile lui și ce tipuri există Stepperul este un aparat de fitness care imită urcatul scărilor, antrenând în special mușchii membrelor inferioare.

Dacă vă compensați antrenamentul prin scăderea cantității de activitate fizică fără exercitarea pe care o faceți pe parcursul zilei, cheltuielile dvs. Fixați această greșeală: Termogeneza activității non-exercițiu NEAT ar trebui să reprezinte un procent semnificativ din caloriile pe care le ardeți în fiecare zi.

Atunci când NEAT scade, metabolismul dvs. Dacă antrenamentele dvs. Asigurați-vă că antrenamentele cu intensitate ridicată sunt relativ scurte și că includeți câteva zile ușoare de recuperare în timpul săptămânii pentru a vă oferi corpului o șansă de recuperare și reconstruire.

Halteră Kettlebell, 8 kg

De asemenea, rețineți că nu este întotdeauna antrenamentul care cauzează lipsa NEAT. Uneori, alegerea de a se culca pe canapea sau de a sta într-un scaun toată ziua este făcută din obicei, mai degrabă decât oboseală autentică. Încercați să treceți peste somnul de după-amiază și să mergeți în schimb pentru o plimbare energizantă. Stuck la locul de muncă?

Vedeți dacă puteți utiliza o stație de lucru în picioare sau puteți lua pauze scurte pentru a ieși din scaun și pentru a vă deplasa. Evitați utilizarea suplimentelor și băuturilor sport Alimentezi în timpul sau după antrenament cu băuturi sau baruri sportive?

Dacă da, probabil că ștergeți deficitul de calorii pe care tocmai l-ați câștigat. În unele cazuri, sportivii au nevoie de băuturi sportive, dar pentru majoritatea exercițiilor, apa este cea mai bună alegere pentru hidratare. Și suplimentele de dietă post-antrenament nu vă ajută niciodată.

5 pași care vă vor ajuta să rămâneți motivați și să faceți sport chiar și acasă

Există sute de produse pe piață și, din păcate, cele mai multe dintre ele nu fac decât să facă promisiuni goale și să vă scurgă portofelul.

Fixați această greșeală: În loc să investiți în baruri, băuturi sau suplimente, investiți într-o vizită cu un nutriționist sportiv acreditat sau un dietetician înregistrat.

pierde greutatea cu scara de agilitate țara te face să pierzi în greutate

Acestea vă vor ajuta să vă asigurați că obțineți suficiente calorii corecte pentru a vă recupera în mod adecvat de la antrenament. Ele vă pot ajuta, de asemenea, să decodați și, probabil, să dezbateți afirmațiile suplimentului pe care doriți să îl utilizați. Un cuvânt din Indiferent de mărimea dvs. Veți avea nenumărate beneficii pentru sănătate dacă participați în fiecare zi la activitatea fizică.

Sarind coarda pentru a pierde în greutate de descărcare

Dar, dacă participați la un program de antrenament pentru a pierde în greutate, trebuie să fiți deosebit de atenți să vă optimizați planul pentru a atinge acest obiectiv. Efectuați doar câteva ajustări mici, evitați pierde greutatea cu scara de agilitate greșeli comune și sunteți mai probabil să vedeți rezultatele pe scară. Related Content.