Principiile dietei ketogenice

Regim ketonic

Conținutul

    regim ketonic

    Ce rezultate se pot obține cu ajutorul dietei keto În acest articol vei găsi toate informațiile de care ai nevoie ca și începător despre dieta ketogenică. Află care sunt principalele avantajei ale dietei dar și care sunt riscurile, care sunt cele mai bune suplimente alimentare keto, meniuri, retete, rezultate posibile, alimentele permise dar și cele regim ketonic precum și păreri și sfaturi ale specialiștilor regim ketonic nutriție.

    Ce este dieta Keto, cum induci organismului starea de cetoză Determinarea organismului de a trece de la glucoză la grăsimi se numește inducerea în stare de cetoză.

    regim ketonic

    Scopul dietei ketogenice este de a induce cât mai rapid starea de cetoză și de a menține corpul în această stare cel puțin săptămâni.

    Pentru a induce organismului starea de cetoză este nevoie de restricționarea drastică a consumului de carbohidrați, ceea ce presupune eliminarea din alimentația zilnică a tuturor produselor pe bază de carbohidrați și glucide. Mai multe detalii despre alimentele permise și cele interzise puțin mai târziu.

    Autor: Dr. Mănânci grăsimi și slăbești, cu dieta ketogenică Dieta ketogenică își propune să recalibreze metabolismul tău, învățându-l să ardă toate grăsimile pe care le primește prin alimentație. Ideea de la baza acestui regim este că în acest mod, organismul tău se va obișnui că grăsimea este cel mai important combustibil, pe care trebui să îl consume în totalitate, în loc să îl depună.

    În momentul epuizării glucozei, ficatul compensează prin arderea grăsimilor și sintetizarea corpilor cetonici care sunt folosiți ca o sursă alternativă de energie pentru corp. Cu cât starea de cetoză este indusă mai rapid cu atât mai repede organismul va începe să utilizeze grăsimea acumulată pe corp, burtă, șolduri, etc.

    regim ketonic

    Cea mai rapidă metodă prin care poți induce corpul în stare de cetoză este postul negru. Deasemenea mai sunt suplimentele alimentare keto, vezi capsulele Keto Diet care și ele au capacitatea de a accelera puțin acest proces și de a te ajuta să regim ketonic mai repede peste simptomele și disconfortul generat de foamea glucidică din primele zile.

    Rezultatele la care te poți aștepta Acest articol reprezintă un scurt ghid pentru începători în ceea ce privește principalele aspecte ale dietei keto. Odată ce ai parcurs informațiile prezentate în continuare vei avea o idee clară despre ce este dieta keto, care sunt avantajele, dezavantajele, riscurile, meniuri, rețete keto, cele mai bune suplimente alimentare ketoalimentele permise precum și tipurile de alimente pe care nu ai voie să le consumi.

    Click aici pt. Cea mai simplă metodă de a știi dacă ești în cetoză este cu ajutorul unui glucometru care măsoară și corpii cetonici din sânge.

    Noi recomandăm modelul CareSens Dual, un glucometru de calitate, fiabil, care măsoară glucoza și corpii cetonice și este compatibil cu testele KetoSens. În ceea ce privește restricționarea carbohidraților, regula generală este reducerea acestora la o cantitate mai mică de g pe zi.

    Însă sunt bogate și în calorii și îți pot încetini procesul de slăbire atunci când le consumi prea des. În cantități mai mici se pot consuma și midgale, semințe de pin și alune de pădure. Evită sau consumă și mai rar caju, fistic și arahide în dieta ketogenică. Semințe crude -consumă: semințe de floarea-soarelui crude, semințe de dovleac, susan, semințe de in, chia, cânepă etc.

    Pentru asta trebuie să cunoști cu exactitate cantitatea de carbohidrați pe care îi conține fiecare alimente în parte. Va trebui să îți creezi kas yra eco slim meniu zilnic care să corespundă acestei cerințe, altfel organismul nu va intra regim ketonic starea de cetoză.

    Care sunt tipurile de alimente pe care le poți consuma în dieta ketogenică — rețete keto, meniuri, suplimente alimentare Comparată cu alte tipuri de diete, dieta ketogenică nu este foarte restrictivă din punct de vedere al alimentelor pe care le poți consuma, singura excepție fiind carbohidrații și glucidele.

    Mai jos sunt două liste, una cu tipurile de alimente permise și una cu tipurile de alimente interzise în dieta keto standard.

    regim ketonic

    Așadar, ai voie să mănânci: carne de pui, vită, porc, miel, pește, oaie ouă.