Aranjarea Antrenamentelor pentru Slabire de-a Lungul Saptamanii

Program de exercitii pentru slabit

Mulți oameni cred că pot scăpa de kilogramele în exces fără un stil de viață sănătos, fără organizare și disciplină, doar prin sport sau exerciții la sala de fitness.

Cea mai eficientă metodă de a slăbi. Program complet în 6 pași

Este o mentalitate complet greșită, datorită căreia nu reușim nici să slăbim, dar nici să ne menținem sănătoase și pline de vitalitate pe termen lung. Atunci când vrei să slăbești, exercițiile fizice au rolul de a amplifica acest proces. În plus, te ajută să ai forme fit și să îți tonifici mușchii corpului. Dacă nu ești obișnuită să faci sport, în lipsa unui antrenor de fitness, este greu să alegi exact exercițiile pentru slăbit acasă de care corpul tău are nevoie.

pierde grăsime în corpul inferior

Nu știi cu ce să începi, cum să-ți planifici programul de exerciții 14 zile de grăsime arde efecte secundare, cum să-ți lucrezi toți mușchii corpului și ce exerciții pentru slăbit sunt cele mai eficiente. Cu atât mai mult cu cât acasă nu ai ai dispoziție aparatele dintr-o program de exercitii pentru slabit de fitness, iar spațiul este destul de limitat.

Vrei mai mult? Descoperă și tu Cărțile NutriFitUp necesare pentru Slăbit Click aici În acest articol, mi-am propus să îți prezint un program de exerciții de slăbit acasă complet, dedicat femeilor.

Pot fi executate fără probleme și de către bărbați, organismele noastre fiind relativ similare. Cu toate acestea, mulți bărbați le evită deoarece ei își doresc să crească masa musculară. Dacă partenerul tău vrea să vă antrenați împreună, este perfect. Nu pot decât să mă bucur că ați ales să faceți acest lucru.

pierderea în greutate după d și c

Deși articolele și cărțile mele sunt dedicate femeilor, și bărbații pot folosi aceste informații dacă își doresc să slăbească. Așadar, descoperă în continuare un program de exerciții complet pentru toate grupele de mușchi, care te va ajuta să scapi de kilogramele nedorite și să reduci riscul de a rămâne cu acel exces inestetic de piele lăsată. Sunt exerciții simple, ușor de făcut acasă, în curte, în aer liber, în camera de hotel sau oriunde te afli și nu ai la îndemână mult spațiu sau accesorii speciale de fitness.

Vei avea nevoie doar de o salteluță sau un covoraș, o sticlă cu apă de 2 litri sau, dacă ai, gantere și o bandă elastică. Fără abonament la sală și fără ajutorul unui antrenor de fitness, doar cu cele mai eficient metode de antrenament acasă. Antrenamentele cardio au rolul de a crește ritmul cardiac, prin lucrarea grupelor majore de mușchi ai corpului.

femeie de pierdere în greutate ajutor

Dacă sunt executate corect, acestea accelerează metabolismul și arderile, ajutând organismul să consume oxigen și energie, chiar și după terminarea antrenamentului. Astfel, acestea te ajută să elimini grăsimea corporală într-un timp mai scurt. Pe de altă parte, exercițiile fitness sau de aerobic au rolul de a tonifia mușchii corpului și pielea.

Un antrenament eficient pentru slăbit trebuie să dureze cel puțin 20 de minute pe zi și să cuprindă ambele tipuri de exerciții: fitness și cardio. După primele 20 de minute, corpul tău nu se mai alimentează cu glucoză, sursa lui preferată de energie, ci accesează resursele de grăsime din țesutul adipos și le descompune pentru a produce energie. Este una dintre cele mai eficiente metode de antrenament fizic pentru slăbit.

cum să pierdeți grăsimea de pe partea de jos

Așadar, nu este nevoie de un efort mare pentru a slăbi, ci de exerciții cu dificultate mică sau medie timp de de minute pe zi, care să te ajute să obții forme fit acasă.

Dacă ai probleme de sănătate, întreabă medicul ce tip de activitate fizică ai voie să faci. Te sfătuiesc să lucrezi în fiecare zi câte o grupă diferită de mușchi, alternând o grupă mică de exemplu: gambe cu o grupă mare adică toți mușchii picioarelor. Însă nu e o regulă obligatorie, le poți combina dacă vrei.

Un antrenament eficient pentru forme fit acasă trebuie să cuprindă obligatoriu 3 părți esențiale: încălzirea, antrenamentul și stretchingul.

Despre acest blog Cea mai eficientă metodă de a slăbi.

Pentru a te încălzi, fă mișcări ușoare de rotire a încheieturilor. Poți începe cu gâtul. Mișcă-l în stânga și în dreapta, în sus și în jos. Apoi coboară către baza corpului, umeri, coate, încheieturi, șold, genunchi și tălpi. Mișcă-le ușor pe toate timp de minute. Încălzirea are rolul de a asigura trecerea progresivă de la starea de repaus la cea de efort din timpul antrenamentului prin intensificarea fluxului sanguin. Dacă vei sări peste încălzire și vei crește brusc ritmul cardiac, s-ar putea să ai surprize neplăcute, amețeală, accidentări sau întinderi musculare.

Antrenamentul propriu-zis este reprezentat program de exercitii pentru slabit exercițiile fizice pentru slăbit pe care ți le voi prezenta în continuare.

Alatura-te miilor de femei care au slabit deja cu NutriFitUp!

Sunt exerciții simple, pentru toate grupele de mușchi, în care te vei folosi de greutatea proprie greutatea corpului tău. Exercițiile de stretching de la finalul antrenamentului au rolul de a relaxa mușchii corpului, calmează sistemul nervos și ajută la îmbunătățirea mobilității articulațiilor și ligamentelor.

În plus, contribuie la o postură corectă a corpului. Descoperă și tu Cărțile NutriFitUp necesare pentru Slăbit Click aici Îți recomand, de asemenea, folosirea program de exercitii pentru slabit timpul antrenamentului a unei brățări sau ceas care monitorizează ritmul cardiac pulsul.

Nu uita însă că o alimentație echilibrată este baza procesului de slăbire. Nu poți slăbi doar prin sport, atunci când mănânci în exces sau consumi alimente bogate în grăsimi sau carbohidrați.

Acestea fiind spuse, să trecem la treabă.

Account Options

Vestea proastă este că nu vei putea scăpa de burtă sau șolduri mari doar prin exerciții pentru slăbit, deoarece nu se poate slăbi localizat, ci doar poți contribui la tonifierea mușchilor din acea zonă. Pentru a scăpa de burtă sau de șoldurile pronunțate trebuie să slăbești cu totul. Pentru a reuși să slăbești și să dai jos și din grăsimea de pe burtă sau șolduri te sfătuiesc să eco slim slovenija exerciții cardio, de tipul alergat, bicicletă, săriturile cu coarda sau exerciții HIIT hight intensity interval training.

Acestea favorizează arderea, obligând corpul să se folosească de depozitele mari de grăsime pe care le găsim în special în aceste două zone. Bineînțeles că este nevoie și de o alimentație corectă, sănătoasă și săracă în carbohidrați, pentru ca acest proces de ardere a grăsimilor să fie eficient.

Exercitii Usoare Pentru Slabit - Rezultate Vizibile

Iată câteva exerciții pentru slăbit burtă și șolduri: 1. Jumping jacks Este unul din cele mai intense exerciții, de tipul HIIT, în care te folosești de greutatea corpului tău pentru a pune sângele și mușchii corpului în mișcare. Depărtează picioarele prin săritură, apropie-le şi depărtează brațele deasupra capului tot prin săritură. Repetă exercițiul de 15 ori. Abdomene laterale Din poziția culcat dorsal, ridică omoplații de pe sol, atingând alternativ călcâiele.

Execută 15 repetări pe fiecare călcâi.

Leave A Comment

Mountain climbers Este un alt exercițiu eficient pentru slăbit, în care te folosești de greutatea proprie. Din poziția de flotare, aleargă alternativ cu genunchiul stâng către cotul stâng şi cu genunchiul drept către cotul drept, pe loc, 30 de secunde, fără pauză. Își recomand să alternezi exercițiile pentru anumite grupe de mușchi cu exerciții cardio, de tipul HIIT. Iată câteva exerciții pentru slăbit la picioare și fund: 1. Genuflexiuni Menține spatele drept, coborând ușor trunchiul spre sol, partea dorsală va coborî până vei forma o mișcare paralelă între partea dorsală și sol.

Repetă exercițiul de 20 de ori. Dirty donkey Cu palmele şi genunchii așezați pe sol, menținând poziţia coloanei dreaptă, ridică lateral genunchiul.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată femeilor pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă! Datorită exercițiilor simple și eficiente de ardere a grăsimii pentru femei, poți scăpa de grăsimea de pe burtă, coapse și brațe. Urmează programul de 30 de zile și dedică doar câteva minute pe zi pentru a pierde în greutate și a fi în formă! Exercițiile fizice rapide de min și exercițiile HIIT te ajută să pierzi în greutate și să fii în formă oriunde, oricând. Nu mai ai scuze!

Execută 15 repetări pe fiecare picior. Ridicări pe vârfuri pentru gambe Va trebui să execuți 3 serii a câte 10 repetări; cele 3 serii fiind diferite.

Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara. Acest efectul numit EPOC despre care iti vorbeam si mai sus e motivul pentru care HIIT-ul arde mai multe grasimi decat antrenamentul in ritm constant, chiar daca dureaza mult mai putin. Cu cat mai mult? Greu de spus in toate cazurile.

Aceste 3 exerciții îți vor solicita intens mușchii picioarelor, însă şi rezultatul va fi pe măsură. Pentru a crește intensitatea mișcării, poți utiliza gantere sau sticle cu apă. Cu picioarele ușor depărtate şi vârfurile orientate înspre înainte, ridică-te pe vârfuri. Execută 10 repetări. Cu călcâiele lipite şi vârfurile înspre exterior, ridică-te pe vârfuri. Fă această mișcare de 10 ori.

Cu vârfurile apropiate şi călcâiele depărtate, ridică-te pe vârfuri. Repetă exercițiul de 10 ori. Nu vei putea slăbi localizat, dar vei lucra mușchii respectivi și vei reduce riscul să rămâi cu exces de piele după ce ai slăbit. Iată 3 exerciții pe care femeile din comunitatea NutriFitUp le adoră: 1. Execută câte 10 repetări pe fiecare braț.

Program de exercitii pentru slabit acasa

Flotări pe genunchi Acesta este un alt exercițiu eficient în care te folosești de greutatea corpului tău. Din poziția de flotare, cu corpul drept, având ca sprijin genunchii şi palmele, cobori brațele până formezi un unghi de 90° între antebraț şi braț. Întotdeauna corpul este paralel cu solul!

pierde in greutate dupa oprirea amitriptillinei

Repetă exercițiul de 8 ori. Poţi opta pentru poziția picioarelor încrucișate sau lipite. Respirația este un factor foarte important. Inspiră întotdeauna înainte să începi execuţia pentru a creşte rezistenţa la efort. În cazul în care condiţia ta fizică nu permite execuţia conform imaginilor, vei coborî treptat, vei face totul treptat, având răbdare cu tine. Forța creşte în timp! Extensia tricepsului cu banda elastică Acest exercițiu implică atât bicepsul, cât și tricepsul.

Din poziția stând, cu picioarele ușor depărtate, vei duce banda elastică după cap și vei trage de ea până brațele vor fi întinse.

Rutină de antrenament Myprotein pentru bărbați

Inspiră înainte să începi și expiră pe faza de efort. Execută 10 repetări pe fiecare braţ. Slăbitul și mărimea sânilor Îmi scriu adesea femei care își doresc să slăbească, dar se tem că le vor scădea și sânii.