6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință

Pierde grăsimea de burtă este posibilă. Cum să pierzi grăsimea inferioară a abdomenului - 3 moduri simple de urmat

Linia de jos Pierderea grăsimii abdominale sau grăsimea din burtă este un obiectiv obișnuit de pierdere în greutate. Grăsimea abdominală este un tip deosebit de dăunător. Cercetările sugerează legături puternice cu boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă 1. Din acest motiv, pierderea acestei grăsimi poate avea beneficii semnificative pentru sănătatea și bunăstarea ta. Puteți măsura grăsimea abdominală prin măsurarea circumferinței din jurul taliei cu o bandă.

eveline fat burner krema

Măsurile de peste 40 cm cm la bărbați și 35 cm 88 cm la femei sunt cunoscute sub numele de obezitate abdominală 2. Anumite strategii de pierdere în greutate pot viza țesutul adipos mai mult decât alte zone ale corpului. Iată 6 moduri bazate pe dovezi de a pierde grăsimea din burtă.

cum să pierdeți greutatea în copilărie

Evitați zahărul și băuturile îndulcite cu zahăr Alimentele cu zahar adaugat sunt proaste pentru sanatatea ta. Mâncarea multor din aceste tipuri de alimente poate provoca creștere în greutate. Studiile arată că adaosul de zahăr are efecte unic nocive asupra sănătății metabolice 3.

6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință

Numeroase studii au indicat că excesul de zahăr, în mare parte datorită cantităților mari de fructoză, poate duce la acumularea de grăsimi în jurul abdomenului și a ficatului 6. Zahărul este jumătate de glucoză și jumătate fructoză. Când mănânci mult zahăr adăugat, ficatul este supraîncărcat cu fructoză și este obligat să-l transforme în grăsime 4, 5.

Unii cred că acesta este principalul proces din spatele efectelor nocive ale zahărului asupra sănătății.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

Crește grăsimea abdominală și grăsimea hepatică, ceea ce duce la rezistența la insulină și la diverse probleme metabolice 7. Zahărul lichid este mai rău în această privință. Creierul nu pare să înregistreze calorii lichide în același mod ca și caloriile solide, așa că atunci când beți băuturi îndulcite cu zahăr, ajungeți să mâncați mai multe calorii totale 8,9.

pierde podcast de grăsime de burtă

Pierderea în greutate și perioada târzie să minimalizați cantitatea de zahăr din dieta dvs. Aceasta include băuturi îndulcite cu zahăr, soluții zaharoase, sucuri de fructe și diverse băuturi cu conținut ridicat de zahăr. Citiți etichetele pentru a vă asigura că produsele nu conțin zaharuri rafinate. Chiar și alimentele comercializate ca alimente de sănătate pot conține cantități semnificative de zahăr.

Rețineți că nimic din toate acestea nu se aplică fructelor întregi, care sunt extrem de sănătoase și au o multime de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei. Acest lucru este valabil în special în cazul băuturilor zaharoase precum băuturile răcoritoare. Mănâncă mai multe proteine Proteina poate fi cel mai important macronutrient pentru pierderea în greutate. Dacă pierderea în greutate este obiectivul dvs.

Proteina nu numai că vă poate ajuta să slăbiți, dar vă poate ajuta și să evitați redobândirea greutății Proteinele pot fi deosebit de eficiente în reducerea grăsimilor abdominale.

Un alt studiu a indicat că proteina a fost legată de o șansă semnificativ redusă de câștig de grăsime abdominală de peste 5 ani la femei Acest studiu a legat, de asemenea, carbohidrații rafinate și uleiuri la mai multe grăsimi abdominale și legături de fructe și legume la grăsimi reduse. Prin urmare, aceasta poate fi o gamă bună de încercat.

Cum să pierzi grăsimea inferioară a abdomenului - 3 moduri simple de urmat

Încercați să vă măriți aportul de alimente bogate în proteine, cum ar fi ouă întregi, pește, leguminoase, nuci, carne și produse lactate. Când urmați o dietă vegetariană sau vegană, consultați acest articol despre cum vă puteți crește aportul de proteine. Dacă vă luptați cu obținerea suficientă proteină în dieta dvs.

Articole recomandate Grăsimea inferioară a abdomenului este o problemă globală de sănătate. Grăsimea viscerală este legată de rezistența la insulină, care este un precursor al diabetului 2.

Puteți găsi multe opțiuni de pudră proteică online. Mai multe studii sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva grăsimilor abdominale.

pierderea în greutate actriță bollywood

Mănâncă mai puțini carbohidrați Mâncând mai puține carbohidrați este un mod foarte eficient de a pierde grăsime. Aceasta este susținută de numeroase studii.

Cum pierd pierderea de grăsime din burtă.

Când oamenii taie carbohidrați, pofta de mâncare scade și pierd în greutate Mai mult de 20 de studii randomizate controlate au arătat acum că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați duc uneori la pierderi în greutate de ori mai mari decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi 19, 20, Acest lucru este valabil chiar și atunci când cei din grupele cu conținut scăzut de carbohidrați au voie să mănânce atât cât își doresc, în timp ce cei din grupele cu conținut scăzut de grăsimi sunt restricționate în calorii.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați conduc, de asemenea, la reduceri rapide ale greutății apei, ceea ce oferă oamenilor rezultate rapide. Oamenii văd adesea o diferență pe scara în zile. Studiile care au comparat dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și cu conținut redus de grăsimi indică faptul că consumul scăzut de carbohidrați reduce în mod special grăsimile din abdomen și din jurul organelor și ficatului 22, Acest lucru înseamnă că o parte din grăsimea pierdută pe parcursul unei alimentații cu conținut scăzut de carbohidrați este grăsime abdominală dăunătoare.

Cum să reduceți grăsimea inferioară a burții

Trebuie doar să evitați glucidele rafinate - cum ar fi zahărul, bomboanele și pâinea albă - ar trebui să fie suficiente, mai ales dacă vă mențineți aportul ridicat de proteine.

Dacă obiectivul este să scadă rapid în greutate, unii oameni își reduc aportul de carbohidrați la 50 de grame pe zi. Acest lucru îți pune corpul în cetoză, o stare în care corpul tău începe să ardă grăsimi, deoarece combustibilul principal și pofta de mâncare sunt reduse. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au multe alte beneficii pentru sănătate, pe lângă pierderea în greutate. De exemplu, aceștia pot îmbunătăți semnificativ sănătatea la persoanele cu diabetici de tip 2 Mănâncă alimente bogate în fibre Fibrele dietetice sunt în mare parte substanțe vegetale indigestibile.

Cum pierd pierderea de grăsime din burtă.

Mâncarea multă fibră poate ajuta la pierderea în greutate. Cu toate acestea, tipul de fibră este important.

Cum se poate pierde rapid in greutate Depozitele de grasime nu sunt fixe

Se pare că mai ales fibrele solubile și vâscoase au un efect asupra greutății tale. Acest gel poate încetini dramatic mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv. De asemenea, poate încetini digestia și absorbția nutrienților.

Rezultatul final este o senzație prelungită de plinătate și apetit redus Aceasta implică faptul că fibrele solubile pot fi deosebit de eficiente la reducerea grăsimilor dăunătoare ale burtei. Cel mai bun mod de a obține mai multe fibre este să mănânci o mulțime de alimente vegetale, inclusiv legume și fructe. Leguminoasele sunt, de asemenea, o sursă bună, precum și unele cereale, cum ar fi ovăz integral. Puteți încerca, de asemenea, să luați un supliment de fibre precum glucomannanul.

SCAPA DE BURTA - Antrenament Super Eficient Acasa

Aceasta este una dintre cele mai vâscoase fibre alimentare, iar studiile sugerează că poate ajuta la pierderea în greutate 29, Este important să discutați cu furnizorul dumneavoastră de asistență medicală înainte de a introduce acest supliment sau orice alt supliment în pierde grăsimea de burtă este posibilă dvs. Acest lucru ar trebui să provoace îmbunătățiri majore ale sănătății metabolice și să reducă riscul anumitor boli.

Exersați regulat Exercițiile fizice sunt printre pierde grăsimea de burtă este posibilă mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a vă crește șansele de a duce o viață lungă și sănătoasă și de a evita bolile.

A ajuta la reducerea grăsimii abdominale este printre beneficiile uimitoare ale sănătății exercițiului fizic. Aceasta nu înseamnă că faci exerciții abdominale, deoarece reducerea locului - pierderea grăsimii într-un loc - nu este posibilă.

Într-un studiu, 6 săptămâni de antrenament doar mușchii abdominali nu au avut pierde grăsimea de burtă este posibilă efect măsurabil asupra circumferinței taliei sau a cantității de grăsime din cavitatea abdominală Antrenamentul în greutate și exercițiile cardiovasculare vor reduce grăsimile în întregul corp.

Exercitiile aerobe - cum ar fi mersul, alergarea si inotul - pot permite reduceri majore ale grasimilor abdominale 32, Un alt studiu a descoperit că exercițiile fizice au împiedicat complet oamenii să-și recapete grăsimea abdominală după pierderea în greutate, ceea ce implică faptul că exercițiile fizice sunt deosebit de importante în timpul menținerii greutății Exercițiile fizice duc, de asemenea, la o reducere a inflamației, scăderea nivelului de zahăr din pierde grăsimea de burtă este posibilă și îmbunătățirea altor probleme metabolice asociate cu excesul de grăsime abdominală Urmăriți-vă aportul alimentar Majoritatea oamenilor știu că ceea ce mănânci este important, dar mulți nu știu în mod specific ce mănâncă.

Urmărirea aportului alimentar nu înseamnă că trebuie să cântăriți și să măsurați tot ceea ce mâncați. Urmărirea aportului din când în când timp de câteva zile la rând vă poate ajuta să realizați cele mai importante domenii pentru schimbare.

de ce pierzi în greutate atunci când alăptează