Cum să stabiliți obiective realiste cu privire la pierderea în greutate | Secretele Caloriilor

Obiective inteligente pe termen lung pentru pierderea în greutate. Pierdere în greutate sigură

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Pierderea în greutate și gestionarea unei greutăți sănătoase pot ajuta la scăderea unor lucruri precum apneea în somn și la un risc crescut pentru afecțiuni cronice de sănătate, crește-ți energia și te poate ajuta să te simți mai bine în general. Cu toate acestea, multe programe alimentare disponibile comercial sunt greu de urmat sau sunt prea scumpe.

pierde greutatea merge pe paleo ecoslim tetes

Crearea propriului program de pierdere în greutate poate fi mai benefică, deoarece poate fi ceva care sunteți mai dispus să rămâneți pe termen lung. Aduceți-vă planul în funcție de stilul dvs.

Cum să stabiliți obiective realiste cu privire la pierderea în greutate

Împreună, aceste componente ale dietei tale te vor ajuta să slăbești. Planificarea pierderii în greutate Du-te la medicul tău.

Simplu, măsurabil, realizabil, realist și în timp util, acestea sunt caracteristicile unui obiectiv inteligent.

Lucrând cu medicul dumneavoastră puteți afla cu exactitate cât de multă greutate ar trebui să vă doriți să pierdeți. În plus, medicul dumneavoastră va examina orice medicamente sau condițiile de sănătate actuale pe care le aveți și va determina siguranța pierderii în greutate pentru dumneavoastră.

Medicul dumneavoastră vă poate ajuta, de asemenea, să determinați dacă sunteți capabil fizic de exerciții fizice și antrenamente. De asemenea, este posibil să vă poată oferi câteva sfaturi de bază în ceea ce privește numărarea caloriilor și să decidă obiective inteligente pe termen lung pentru pierderea în greutate va funcționa cel mai bine pentru dumneavoastră.

Pierdere în greutate sigură

Stabilește-ți obiective realiste. Ori de câte ori începeți orice program de pierdere în greutate comercial sau propriueste important să începeți prin a stabili obiective realiste pentru voi. Acest lucru vă va ajuta să determinați ce tip de dietă, durata și dacă va trebui sau nu să includeți activitate fizică. Obiectivele care sunt prea mari sau prea mari duc de obicei la descurajare și vă pot determina să renunțați.

Puneți un plan în calendarul dvs. Utilizarea laxativelor pentru a slabi. Metoda sigura sau periculoasa? În general, nu este recomandat să slăbești mai mult de aproximativ una până la două kilograme pe săptămână.

Dietele care promit o pierdere în greutate mai rapidă sau mai mare pot să nu fie sigure și, în general, nu sunt durabile pentru perioade lungi de timp.

Dormiți pentru pierderea în greutate Obiectivele de slăbire variază în funcție de individ, dar de multe ori oamenii doresc să piardă o anumită cantitate de greutate într-un anumit timp. Dacă aveți un obiectiv mai agresiv de a pierde 20 de kilograme în două luni, va necesita o combinație între o dietă strictă și un regim de exerciții fizice. Cum funcționează pierderea în greutate Pierderea în greutate este în esență o ecuație matematică: pierdeți în greutate atunci când aportul total de energie calorii consumate este mai mic decât consumul total de energie calorii arse. Cheltuielile totale de energie TEE sunt alcătuite din cheltuielile de energie în repaus REE, ceea ce este necesar pentru funcțiile de bază ale corpuluienergia utilizată în timpul activității fizice și energia utilizată în timpul digestiei.

Concentrați-vă pe obiective mai mici, mai realizabile. Dacă aveți multă greutate de pierdut, poate doriți să vă setați mai multe obiective.

Obțineți SMART despre pierderea în greutate în 2014

Puteți avea un obiectiv pe termen lung și câteva obiective înainte pierdere în greutate sigură acesta. De exemplu: Pierde 30 de kilograme în șase luni ca obiectiv pe termen lung. Obiectivele pe termen scurt pot include: Pierde cinci kilograme în două săptămâni, 10 kilograme în patru până la cinci săptămâni etc. Cum să setați obiectivele de pierdere în greutate Cumpără sau creează-ți propriul calendar pentru a-ți urmări obiectivele.

Încercați ziua în care intenționați să începeți și să încheiați programul pierdere în greutate sigură pierdere în greutate. În acest fel, veți avea un termen specific pentru a vă respecta, care vă va oferi o cale de urmat.

Pariuri pe scăderea în greutate

Puteți indica, de asemenea, în ce zile veți face obiective inteligente pe termen lung pentru pierderea în greutate, marcând-o și în calendar. Postează-ți calendarul într-un loc în care îl vei vedea mereu și nu uita să faci ceea ce spune. Dacă spune că trebuie să faci cardio, fă-o. Alocați-vă recompense. Configurarea recompenselor interesante vă poate ajuta să rămâneți motivați pe tot parcursul programului de slăbit.

Un plan de dietă bună pentru a pierde 20 de kilograme. în două luni

Asigurați-vă că pierdere în greutate sigură recompense sunt lucruri speciale, speciale pentru care vă economisiți atunci când se vor realiza aceste repere. Stabiliți recompense mai mici pentru îndeplinirea obiectivelor dvs.

Aveți o recompensă mai mare și mai îmbucurătoare pentru când vă îndepliniți obiectivele pe termen lung mai mari. Pierdere în greutate sigură general nu este recomandat să aveți recompense care sunt legate de mâncare - cum ar fi să ieșiți la cină sau să luați un desert. Încercați să alegeți recompense nealimentare, cum ar fi: o manichiură, pantofi noi sau o ținută nouă, un masaj, o rundă de golf la cursul preferat sau o carte nouă. Slabire si Diete - Grasime vs.

Obiectivul de pierdere în greutate a sănătății. Mijlocul de pierdere în greutate

Greutate Planifică schimbările de stil de viață. Ori de câte ori încercați să slăbești, de obicei este recomandat să scapi de dietele fad și în schimb să faci schimbări de viață de lungă durată. S-a dovedit a fi mai ușor de întreținut mici modificări la dieta și stilul de viață pe o perioadă mai lungă de timp.

chelsea se stabilește pierderea în greutate mtv mtb pentru pierderea de grăsimi

Nu doriți să faceți schimbări mari rapid pentru pierderea în greutate. Este mai puțin probabil să le mențineți pe termen lung.

Obiective inteligente pentru pierderea de grăsime, de fapt,.

Vrei să creezi o dietă, un model alimentar sau un stil de viață pe care să-l poți urmări pe termen lung. Crearea planului de pierdere în greutate Stabiliți-vă limita zilnică de calorii. Indiferent de planul de pierdere în greutate pe care îl urmezi, inevitabil va trebui să tai calorii pentru a pierde în greutate. Decideți ce aport caloric total ar trebui să mâncați în fiecare zi pentru a vă ajuta să pierdeți în siguranță una-două kilograme pe pierdere în greutate sigură.

În general, va trebui să tăiați, să ardeți sau să faceți o combinație de tăiere și ardere de de calorii în fiecare zi pentru a duce la pierderea în greutate de la unu la două kilograme.

Utilizați o aplicație pentru jurnalele alimentare sau calculatoare online pentru a vă ajuta să aflați acest total. Se scad — de calorii de la acest număr pentru a vă face o idee despre care ar trebui să fie aportul dvs.

focurile de emblemă de foc de ardere falls ardeți mi grăsimea acum

Există, de asemenea, câteva calculatoare online sau aplicații care pot da seama despre câte calorii ar trebui să mănânci zilnic pentru pierderea în greutate, în funcție de vârsta, sexul, greutatea și nivelul de activitate. Măsurați porțiile. Pentru a vă ajuta să mențineți o dietă mai scăzută în calorii, vă va fi util să respectați dimensiunile corespunzătoare pentru mesele și gustările.

Interviu cu Nate Miyaki - Simflifică-ți Alimentația

A vă servi sau consuma porții prea mari vă poate încetini pierderea în greutate. Investește într-o scară de mâncare sau un set de căni de măsurare pentru a te ajuta să rămâi pe cale. Măsurați fiecare masă și gustare pentru a vă asigura că sunteți pe țintă.

Faceți viața mai ușoară găsind acasă tupperware, boluri, vase și căni care au o anumită mărime a porțiunii.