Ai nevoie de cardio pentru a distruge grăsimea

Hiit pierde burta gras

Ce zici de exercitiile Ab? Mănânci curat și te lipești de antrenamentele tale, dar totuși nu poți scăpa de grăsimea din burtă?

Greșeala 1: Efectuarea de crize fără sfârșit

Atunci este timpul să vă schimbați abordarea în ceea ce privește dieta și exercițiile fizice. O linie în creștere poate crește riscul de rezistență la insulină, diabet zaharat tip 2, boli de inimă și o serie de alte probleme de sănătate. Din fericire, există o mulțime de antrenamente de ardere a grăsimii care pot fi făcute oricând și oriunde.

hiit pierde burta gras sfaturi pentru a pierde grasimea rapida

HIIT și intervalul sprint antrenează grăsimea lanternei, păstrează masa slabă și îmbunătățește condiționarea generală. Pericolele de grăsime din burtă Grasimea stomacului nu este doar inestetică - este dăunătoare.

Spre deosebire de grăsimea de pe brațe, picioare și alte zone ale corpului, grăsimea din burtă este în mare parte viscerală. Aceasta înseamnă că este înfășurat în jurul organelor tale interne și are capacitatea de a produce hormoni, citokine și alte substanțe biochimice care pot afecta sănătatea generală. Conform unui review din publicat în Journal of Obesity and Weight Loss Therapy, grăsimea viscerală este metabolică activă și contribuie la apariția bolilor de inimă și a altor tulburări legate de obezitate.

Mai mult, reduce producția de adiponectină, o proteină care reglează metabolismul lipidic și nivelul glucozei. Acest compus protejează împotriva inflamației, diabetului și rezistenței la insulină și sprijină sănătatea metabolică. Grăsimea viscerală este un predictor puternic al diabetului și prediabetului și poate duce la tulburări metabolice. Un studiu din realizat la Universitatea Loughborough din Marea Britanie a legat grăsimea din burtă cu contracția creierului.

Pericolele de grăsime din burtă

Cercetătorii au descoperit că subiecții supraponderali cu un raport ridicat între talie hiit pierde burta gras șold au avut volume cerebrale mai mici decât oamenii cu greutate sănătoasă. Contracția creierului este un factor care contribuie la demența și problemele de memorie. Exerciții de gimnastică pentru grăsimea din burtă Când vine vorba de pierderea de grăsime, dieta și exercițiile fizice sunt la fel de importante.

Antrenamentele cu ardere de grăsime numai nu pot anula răul cauzat de alimentația proastă.

hiit pierde burta gras ceapa arde grăsime

Și este important să rețineți că stresul favorizează stocarea grăsimilor în zona abdominală. Cortizolul, hormonul stresului, crește foamea și poftele alimentare. În același timp, declanșează inflamații, care, la rândul lor, pot contribui la rezistența la insulină. Nivelurile ridicate de cortizol perturbă, de asemenea, somnul, ceea ce vă face mai probabil să mâncați alimente bogate în grăsimi și zahăr în ziua următoare.

Acești factori promovează creșterea în greutate abdominală și sănătatea metabolică. Mănâncă stresul curat și limitează-te pentru a obține cât mai mult din antrenamentele tale. Completati proteine, taiati zaharurile rafinate si reduceti-va portiile. Faceți exerciții de cel puțin patru ori pe săptămână și rămâneți activ în zilele libere.

Faceți o plimbare rapidă, practicați yoga sau planificați-vă un weekend activ. Încercați aceste antrenamente pentru sală de gimnastică pentru a pierde grăsimea din burtă și pentru a vă forma rapid Adăugați HIIT la rutina dvs.

hiit pierde burta gras arde grăsime ca nebun

Antrenamentul de mare intensitate HIIT nu este doar un moft care trece. De fapt, este considerat unul dintre cele mai bune antrenamente pentru arderea grăsimii din burtă.

O intervenție bazată pe grupuri a descoperit că HIIT combinată cu antrenamentul convențional reduce grăsimea totală și viscerală într-o măsură mai mare decât antrenamentele de gimnastică obișnuite. Această metodă de antrenament este mai eficientă și consumă mai puțin timp decât cardio în stare constantă. O sesiune tipică durează cât mai puțin de 10 până la 15 minute.

hiit pierde burta gras cum de a pierde pierde burta gras

O metaanaliză din publicată în Medicina Sportului indică faptul că HIIT funcționează mai bine decât alergarea și ciclismul pentru pierderea totală de grăsime. Grupul HIIT a înregistrat o reducere semnificativă a grăsimii abdominale și viscerale după exerciții fizice.

hiit pierde burta gras pierzi greutatea în timp ce menstruat

Antrenamentele de mare intensitate pun mai mult stres pe corpul tău în comparație cu antrenamentul tradițional. Acest lucru crește metabolismul și arderea grăsimilor după exerciții fizice, datorită așa-numitului efect după ardere. Practic, corpul tău va folosi mai multă energie după un antrenament intens pentru a se recupera de la stres și pentru a repara țesuturile deteriorate.

EXERCIȚII DE GIMNASTICĂ PENTRU A PIERDE GRĂSIMEA DIN BURTĂ - AB EXERCIȚII -

Mai mult, HIIT îmbunătățește sensibilitatea la insulină și poate scădea riscul hiit pierde burta gras unor probleme cardiometabolice legate de vârstă la persoanele în vârstă. Construiți mușchi pentru creșterea metabolizării Un metabolism rapid poate face mai ușor să rămâi slab și să ții kilogramele la distanță.

O modalitate de a-ți stimula rata metabolică hiit pierde burta gras de a pune mai mulți mușchi. Acolo intervine antrenamentul de forță. Haltere promovează creșterea mușchilor și arde grăsimile în timp ce îți îmbunătățești starea generală.

În conformitate cu puterea și condiționarea Universității din Kentucky, Dr. Ted Lambrinides, antrenamentul în greutate crește rata metabolică cu cinci până la 10 calorii pe minut, în funcție de mușchii lucrați. Exerciții compuse, cum ar fi ascensoarele moarte, ghearele, presele picioarelor și împingerile, lovesc aproape fiecare grupă musculară, în special mușchii mai mari.

Prin urmare, sunt mai eficiente pentru pierderea de grăsime decât buclele bicepsului, scurgerile tricepsului și alte mișcări de izolare.

Prioritizați ascensoarele grele în rutina de antrenament. Începeți ședința de gimnastică cu mișcări compuse și crește încărcarea treptat. Antrenamentul dvs.

Scapa de Burta ca un Barbat Adevarat - Programul Complet

Grasă cu torță cu intervale Sprint Căutați alte exerciții de ardere a grăsimii din burtă? Adăugați intervale de sprint la antrenamentul dvs. Potrivit unui studiu din publicat în Journal of Hepatology, această metodă de antrenament reduce grăsimile viscerale și subcutanate, precum și grăsimile intrahepatice.