Un exercițiu simplu pentru corpul superior care vă va dezvolta deltoidul posterior

Cum să slăbească deltoidele

Exerciții de rezistență izometrică

Show all Modalități de a construi și a sculpta deltoidul posterior Cu toată atenția acordată pentru a vă construi pectoralii, deltoizii dvs. În plus, pentru a continua iluzia cum să slăbească deltoidele talii mici, probabil că faceți tot felul de mișcări pentru deltoidul din mijloc. Deltoizii din spate, cei pe care nu-i poți vedea în oglindă, sunt atât de subdezvoltati încât ai nevoie de un microscop pentru a-i vedea, trebuie să ne concentrăm asupra lor.

Dezechilibrul dintre cele trei capete ale deltoidului poate duce la probleme semnificative ale manșetelor rotative. Aceste capace frontale îți taie probabil umerii în față, ceea ce este perfect dacă vrei să ai o postură proastă și să te plimbi cocosat. Veți avea nevoie să începeți să adăugați exerciții dedicate și să luați decizii strategice cu privire la modul de creștere a masei din spatele dumneavoastră. Fie că este vorba de o zonă încăpățânată prin natură, fie de lipsa de instruire, aceste opt sfaturi vă vor ajuta să vă echilibrați și să vă prioritizați deltoizii.

pierde menopauza grasime grasa in mod natural

Antrenativa deltoizii posteriori dupa antrenamentul de spate — constând dintr-o mulțime de ramaturi Acesta este unul dintre acele elemente despre care culturistii stiu, dar putini au o experienta mai putin cunoscuta, deoarece de cele mai multe ori segmentarea antrenamentelor pe parti ale corpului este foarte slaba.

Este important să știți că multe exerciții de spate în special rânduri angajează activ deltoizii din spate, la fel cum antrenand pieptul întra si deltoizii din față și tricepsul, pregătirea spatelui recrutează bicepsul, unele exerciții de umăr pun accent pe trapezul superior și alte exerciții de spate, și pe trapezul mijlociu. Gândește-te la modul în care faci fluturari în spate pe mașina de pec peck.

Acum aplecați-va; această mișcare nu se deosebește de modul în care executați ramatul sau ramat cu bare T sprijinit pe o bancă.

Antrenativa deltoizii posteriori dupa antrenamentul de spate – constând dintr-o mulțime de ramaturi

Ai lovit trapezul mijlociu, romboide și deltodul posterior destul de bine. De aceea este important să vă amintiți că multe exerciții, în special cele multi-articulare, nu sunt bune la izolarea anumitor grupuri musculare.

Exercițiile compuse recrutează o serie de mușchi secundari. Multe miscari de ramat pun accent doar pe deltoidul posterior. Deltoizii dvs. Deci, de ce nu adăugați unul sau două exerciții dedicate deltoidului posterior la sfârșitul antrenamentului de spate pentru a termina treaba? Mulți culturisti de top folosesc deja această abordare. Dacă faci spate și umerii în zile consecutive la sala, probabil că nu îi dai spatelui suficient timp de odihnă între antrenamente.

Veți dori să separați aceste zile de antrenament cu cel puțin 48 de ore.

tipul corpului nu poate pierde în greutate

Incercati acest program de ramat si vedeti cum iti impingi cu adevarat deltoizii! Antrenati deltoizii din spate de două ori pe saptamana Cum să slăbească deltoidele asemenea, vă puteți dubla antrenamentele deltoidului posterior nu întregul antrenament de umăr pe parcursul programuli de antrenament. Atâta timp cât aveti destule zile de odihnă și acordați atenție să nu vă antrenați spate și umerii în zile consecutive, această abordare poate funcționa deoarece deltoidul posterior nu este un cap deosebit de mare.

Mai degrabă decât duplicarea exercițiilor la deltoidul posterior pe care le faceți în fiecare dintre antrenamentele dvs.

dr todd singleton pierdere în greutate

În plus față de alegerea exercițiilor și a echipamentului, puteți crea o varietate prin intervale de repetări, tehnici de amplificare a intensității, intervale de volum și perioade de odihnă. Pentru rezultate optime, încercați să manipulați mai multe cum să slăbească deltoidele astfel încât deltoizii slabesti cu apa cu lamaie spate să fie lucrati în mai multe moduri.

Prioritizați deltoizii din spate in zilele de umăr Capul deltoidului pe care-l lucrați mai întâi, când nivelul de energie este cel mai ridicat, este cel care va îmbunătăți cel mai rapid.

pierderea în greutate mă face fericit

Nu vă cer să evitati impinsul. Dar pentru că exercițiul face o treabă mult mai bună pentru a construi deltoidul din față și de mijloc, în funcție de cum coborâți bara in față sau în spatele capului, trebuie să vă loviți imediat deltoizii posteriori după ce ați ridicat-o.

  • Ardeți cu 5 grăsime corporală
  • Sertralină 100 mg efecte secundare pierdere în greutate
  • Deltoidul. Treatment / Self-treatment of pain
  • La sfaturi de pierdere în greutate
  • Deltoidul posterior proiectează braţul înapoi.
  • Zilele umărului Video: full training for the shoulders of theIunie Deltoidele posterioare, sau deltele posterioare, sunt esențiale pentru umerii stabili și sănătoși.

O singură opțiune este de a efectua un exercițiu de izolare pentru deltoidul posterior înainte de a lucra partea mediana și din față. În acest fel, deltoizii din spate primesc prioritatea printre mișcările unice după ce faceți impinsul.

antrenează deltoidele - fitness -

O altă alternativă este să faceți o abordare pre-epuizare și să efectuați mai întâi o mișcare pentru deltoidul posterior, înainte de a te deplasa la presa. S-ar putea să-ți sacrifici puțin forta, dar vei fi suficient de puternic pentru a ataca acei deltoizi din spate.

dieta angela rusu

Sfat pentru antrenament: La toate ridicările pe un singur braț, care implică deltoizii, păstrarea cotului fix cu o îndoire foarte ușoară în întreaga gamă de mișcare este critică.

Pe mișcare, cum ar fi fluturari inverse, mulți își extind coatele în timp ce ridica mâinile, dar aceasta transformă mișcarea într-un exercițiu de triceps. Antrenati-va sa va blocati ușor bratul îndoit în coate și sa-l țineti acolo. În cazul în care aveți încă probleme, faceți mișcarea pe un aparat, care vă blochează mai bine coatele în poziția corectă. Alegeți un exercitiu cu greutăți dificile Exercițiile unice comune nu sunt cei mai buni constructori de masă, dar puteți sa le folositi cel pe cele mai bune.

fast mod de a pierde grăsimea pe coapsă

Ridicari laterale din aplecat a ganterelor, care generează un pic de impuls prin corpul inferior, este una dintre cele mai bune opțiuni. De asemenea, trebuie să alegeți gama de repetari potrivită.

Nu mergeți prea greu cu exerciții unice, deoarece acestea pot pune presiune excesivă asupra unei articulații. Alegerea unei greutăți la care eșuezi pe partea inferioară a gamei la rep este o opțiune solidă de construire a mușchilor.

  1. Un exercițiu simplu pentru corpul superior care vă va dezvolta deltoidul posterior Când vine vorba de antrenamentul umerilor, exercițiile de impins adesea domnesc suprem în antrenamentele noastre.
  2. Loreraine pierdere în greutate kelly
  3. Modalități de a construi și a sculpta deltoidul posterior - Victor Diaconescu

Doar asigurați-vă că luați fiecare set si il lucrati pana cand nu reușiti să mai efectuați repetări folosind o forma buna. Executați un al doilea exercițiu pentru deltoidul posterior mai târziu în antrenament Fără limite pentru tine doar o singură mișcare de izolare pentru deltoidul din spate, așa că-l loviti din nou în același antrenament. Pur și simplu nu doriți să le lucrați exact în aceeași manieră, deci alegerea echipamentului și a obiectivului este importantă.

Dacă ați facut mai intai din aplecat ridicari laterale cu gantere, încercați să faceti fluturari inverse la cablu din picioare. Pentru a munci musculatura țintă într-un mod ușor diferit, alegeți o greutate pe care o puteți face repetari.

Deși deltoidul este în mod tehnic un singur mușchi, acesta are mai multe capete, sau secțiuni, fiind împărțit în trei părți: partea anterioară, posterioară și cea mediană a deltoidului, aflate în fața, spatele și exteriorul umărului. Cele trei părți ale deltoidului își au originile astfel: partea anterioară sau claviculară pe treimea laterală a claviculei, partea mediană sau acromială pe marginea laterală a acromionului și partea posterioară sau scapulară pe marginea posterioară a spinei scapulei.

Antrenand delotizii din spate la mai mult de un unghi și o intensitate relativă va produce o creștere mai mare. Lista cu exercitii pentru deltoizii din spate.

CUM SA SLĂBEȘTI EFICIENT-Cum am slăbit 25 de kilograme