5 EXERCIȚII PENTRU A SCĂPA DE GRĂSIMEA SUB AXILĂ - AB EXERCIȚII - 2021

Cum să pierdeți grăsimea de către underarma dvs

Supliment Reduslim care slăbește, așa cum funcționează exact? Studii de reducere a grăsimilor vizate Linia de jos Grăsimea viscerală, cunoscută și sub denumirea de grăsime din burtă, se găsește în interiorul cavității abdominale.

Tricep Kickbacks

Transportul prea mult de grăsimi viscerale este extrem de dăunător. Este legat de un risc mai mare de diabet de tip 2, rezistență la insulină, boli de inimă și chiar anumite tipuri de cancer 1, 2, studii de reducere a grăsimilor vizate. Din fericire, strategiile dovedite te pot ajuta să pierzi grăsimea viscerală. Acest articol explică de ce grăsimea viscerală este dăunătoare și oferă strategii dovedite pentru a vă ajuta să scăpați de ea. Ce este grăsimea viscerală? Grăsimea viscerală este cunoscută în mod obișnuit ca grăsime din burtă.

Se găsește în interiorul cavității abdominale și se înfășoară în jurul organelor tale interne.

CE TIPURI DE GRĂSIME SUNT MAI UȘOR DE PIERDUT? - SĂNĂTATE -

Este greu să judeci câtă grăsime viscerală ai. Cu toate acestea, burta proeminentă și talia mare sunt două semne că ai prea mult din ea. Pe de altă parte, grăsimea subcutanată este păstrată chiar sub pielea ta. Este grăsimea pe care o puteți ciupi ușor de aproape oriunde pe corp. Transportul de prea multe grăsimi viscerale este o problemă serioasă de sănătate.

Studiile au arătat că excesul de grăsime viscerală este legat de un risc mai mare de diabet de tip 2, rezistență la insulină, boli de inimă și chiar anumite tipuri de cancer 1, 2, 3. Nivelurile ridicate ale acestor markeri sunt legate de problemele de sănătate descrise mai sus 4, 5. Rezumat: Grăsimea viscerală se află în cavitatea abdominală și se înfășoară în jurul organelor.

Este o problemă de sănătate legată de un risc mai mare de boli cronice. Grasimi - Bazele Nutritiei De ce este grasă viscerală dăunătoare?

cum să pierdeți grăsimea de către underarma dvs dohith piercing ajutor cu pierderea în greutate

Celulele grase nu fac decât să stocheze excesul de energie. De asemenea, produc hormoni și substanțe inflamatorii. În timp, acești hormoni pot promova inflamații de lungă durată și cresc riscul de cum să pierdeți grăsimea de către underarma dvs cronice 6, 7, 8, 9.

Mersul intensiv pe banda de alergare - 30 de minute; - 20 de minute; Stepper - 10 minute.

Un exemplu în acest sens este bolile de inimă. O inflamație de lungă durată poate determina formarea plăcii în interiorul arterelor, ceea ce este un factor de risc pentru bolile de inimă. Placa este o combinație de colesterol și alte substanțe. Crește mai mare în timp și se poate rupe în cele din urmă. Când se întâmplă acest lucru, sângele din artere se cheagă și blochează parțial sau complet fluxul de sânge.

Spre deosebire de grăsimea abdominală, grăsimea din axă nu îți crește șansele pentru probleme cronice de sănătate. Aceasta nu înseamnă că este mai tolerabil să te descurci. Încă poate provoca sentimente de frustrare și scăderea stimei de sine. Creați un spate slab, făcând exerciții fizice și disciplinați la masa de cină.

În arterele coronare, un cheag poate priva inima de oxigen și poate provoca un atac de cord Acesta sugerează că grăsimea viscerală eliberează markeri inflamatori și acizi grași liberi care călătoresc prin vena portală către ficat. Vena portală transportă sânge din intestine, pancreas și splină până la ficat.

  • Exerciții Pentru Haltere Underarm -
  • Rezultatele pierderii în greutate ale trupei

Acest lucru poate determina acumularea de grăsime în ficat și poate duce la rezistența la insulină hepatică și diabetul de tip 2 11, Rezumat: Grăsimea viscerală poate promova inflamații de lungă durată, ceea ce la rândul său poate crește riscul studii de reducere a grăsimilor vizate boli cronice. Încercați o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt un mod eficient de a reduce grăsimile viscerale.

De fapt, multe studii au arătat că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt mai eficiente la reducerea grăsimilor viscerale decât la dietele cu conținut scăzut de grăsimi 13, 14, 15, În plus, dieta ketogenă, care este o dietă foarte scăzută în carbohidrați, poate ajuta, de asemenea, la reducerea grăsimilor viscerale Dietele cetogene reduc drastic aportul de carbohidrati si il inlocuiesc cu grasimi.

Acest lucru vă poate pune într-o stare metabolică naturală numită cetoză Un studiu cuprinzând 28 de adulți supraponderali și obezi a descoperit că cei care au urmat o dietă ketogenă au pierdut mai multe grăsimi, în special grăsimi viscerale, decât oamenii care au urmat o dietă cu conținut scăzut de grăsimi. Interesant, au făcut-o în timp ce mâncau aproximativ de calorii pe zi Rezumat: Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt eficiente în special la reducerea grăsimilor viscerale.

Studiile arată că o dietă ketogenă poate contribui la reducerea grăsimilor viscerale. Faceți mai multe exerciții aerobice Exercitarea aerobă regulată este o modalitate excelentă de a vărsa grăsimile viscerale. Este cunoscut în mod obișnuit sub numele de cardio și arde o mulțime de calorii. De fapt, multe studii au arătat că exercițiile aerobice vă pot ajuta să pierdeți grăsimea viscerală, chiar și fără dietă 18, 19, 20, De exemplu, o analiză a 15 studii efectuate la de persoane a comparat cât de bine diferitele tipuri de exerciții fizice au redus grăsimea viscerală fără a face dieta.

Ei au descoperit că exercițiile aerobice moderate și de intensitate ridicată au fost cele mai eficiente la studii de reducere a grăsimilor vizate grăsimilor viscerale fără a face dietă Acestea fiind spuse, combinarea exercițiilor aerobice obișnuite cu o alimentație sănătoasă este mai eficientă în direcționarea grăsimilor viscerale decât a face una singură.

Dacă doriți să începeți cu exerciții aerobice, începeți cu mersul rapid, alergarea sau alergarea de cel puțin două-trei ori pe săptămână. Rezumat: Exercitarea aerobă este eficientă în special la reducerea grăsimilor viscerale.

Condiții de ardere a grăsimilor

Încercați să o combinați cu o dietă sănătoasă pentru a vărsa mai multe grăsimi viscerale. Încercați să mâncați mai multe fibre solubile Fibrele pot fi împărțite în două mari categorii - solubile și insolubile. Genul solubil se amestecă cu apă pentru a forma o substanță vâscoasă asemănătoare gelului. Acești acizi grași sunt o sursă majoră de nutriție pentru celulele colonului. Interesant este că, de asemenea, pot ajuta la reducerea grăsimilor viscerale prin suprimarea poftei de mâncare.

cum să pierdeți grăsimea de către underarma dvs cum să pierzi burta burtă grăsime

De exemplu, studiile arată că acizii grași cu lanț scurt contribuie la creșterea nivelului de hormoni de plinătate, cum ar fi colecistokinina, GLP-1 și PYY 23, De asemenea, pot ajuta la reducerea nivelului de hormon al foamei ghrelin 25, 26, Un studiu realizat la 1. Curs valutar Pentru a crește aportul de fibre, încercați să mâncați mai multe semințe de in, cartofi dulci, leguminoase și boabe. Puteți încerca, de asemenea, să luați un supliment de fibre solubile.

cum să pierdeți grăsimea de către underarma dvs cum să eliminați grăsimea subțire

Rezumat: Mâncarea mai multă fibră solubilă poate ajuta la reducerea grăsimilor viscerale prin suprimarea apetitului și menținerea bacteriilor intestinale sănătoase. Încercați să mâncați alimente mai bogate în fibre solubile sau să luați un supliment de fibre solubile. Mănâncă mai multe proteine Proteina este cel mai important nutrient pentru pierderea de grăsime.

Mâncarea mai multă proteină poate ajuta la combaterea foamei prin creșterea nivelului de hormoni de plinătate GLP-1, Cântece pentru a pierde în greutate și colecistokinină.

De asemenea, poate ajuta la reducerea nivelului de ghrelin al hormonului foamei Studiile au arătat că proteina poate ajuta la îmbunătățirea metabolismului dvs. Un studiu realizat la Limitați aportul de zahăr adăugat Adaosul de zahăr este foarte nesănătos.

Nu oferă vitamine sau minerale, iar consumul prea mare poate duce la creșterea în greutate. Studiile au arătat că persoanele care mănâncă mai mult zahăr au tendința de a avea mai multe grăsimi viscerale 37, 38, În cantități mari, fructoza poate fi transformată în grăsime de către ficat.

Aceasta poate crește stocarea de grăsime viscerală 37, 40, Astfel, consumul de zahăr mai puțin adăugat și fructoză poate fi un mod eficient de a pierde grăsimea viscerală. De exemplu, într-un studiu efectuat la 41 de copii cu vârste între ani, oamenii de știință au înlocuit fructoza în dietele lor cu amidon care a furnizat aceeași cantitate de calorii.

Puteți reduce aportul adăugat de zahăr, pur și simplu consumând mai multe alimente întregi, cum ar fi legume proaspete, fructe, carne slabă și pește.

Cu ce arzator de grasime am slabit prima data?

Rezumat: Cum să pierdeți grăsimea de către underarma dvs de zahăr este nesănătos și poate crește grăsimea viscerală. Încercați să mâncați mai multe alimente întregi pentru a reduce aportul de zahăr adăugat. Limitați aportul de alcool Consumul unei cantități mici de alcool, în special vin roșu, poate avea beneficii pentru sănătate Cu toate acestea, consumul de prea mult alcool poate dăuna atât sănătății, cât și liniei tale.

De fapt, mai multe studii au arătat că consumul de prea mult alcool poate încuraja depozitarea grăsimii sub formă de grăsime viscerală 44, Un studiu realizat la 8. Un alt studiu efectuat la 87 de femei a descoperit că un aport moderat de alcool a fost legat și de transportarea mai multor grăsimi viscerale Cu toate acestea, există doar câteva studii pe acest subiect.

Mai multe studii vor ajuta la clarificarea legăturii dintre aportul de alcool și grăsimea viscerală. Rezumat: Consumul prea mare de alcool în mod regulat poate crește grăsimea viscerală. Încercați să vă limitați alcoolul la cantități mici.