Metabolism - ce este? Cum să grăbească metabolismul pentru pierderea în greutate? - Complicaţiile

Conversia pierderii în greutate la procent

Transformați grăsimea în mușchi Conversia grăsimii în masă musculară: cu toții ne dorim asta. Dar este posibil chiar asta?

Pierdere în greutate sănătoasă maximă în 3 luni

Ar fi dragut. Din păcate, trebuie să mă fac din nou puțin nepopular astăzi. Dar pentru asta sunt aici. Transformarea grăsimii în mușchi - acesta a fost și planul meu o dată. Din păcate, nu a fost atât de inteligent pe cât s-a dovedit mai târziu. Nu ceva care este consumat prin alimente, cum ar fi untul, așa cum se arată în imaginea de pe copertă de mai sus, dar care, apropo, nici nu funcționează.

Model tipic de pierdere de grăsime

Grăsimile dietetice pot ajuta, desigur, la generarea unui surplus caloric și, astfel, au un efect pozitiv asupra construcției musculare. Dar ceea ce se întâmplă cu grăsimile dietetice din organism face obiectul unui alt articol.

conversia pierderii în greutate la procent

Una dintre credințele care pluteau în capul nostru la acea vreme aveam între 16 și 20 de ani a fost că puteți transforma grăsimea corporală în mușchi. Acest lucru a mers mână în mână cu concluzia logică pentru mine că eram doar Grăsimea corporală trebuie să fie acumulată pentru a o transforma în mușchi.

conversia pierderii în greutate la procent

Nicio problemă, m-am gândit. Așa spus și gata.

conversia pierderii în greutate la procent

Acestea au fost de fapt primele mele puncte de contact cu tema nutriției și dietele asociate, uneori foarte speciale. Pe atunci era încă nedorit și întâmplător - astăzi o fac în mod intenționat și chiar dacă nu puteți înțelege la prima vedere, de fapt cu sens și înțelegere. Și, de parcă asta nu ar fi fost suficient de absurd, am avut tot felul de Evitați exercițiile pentru a îngrășa mai repede.

Acest articol nu trebuie să fie despre mine.

conversia pierderii în greutate la procent

La un moment dat am înțeles, de asemenea, că este o prostie completă și eu însumi cu creșterea grăsimii tot mai departe de obiectivul meu. Și, bineînțeles, asta s-a defectat cu construirea mușchilor. Alții au transformat grăsimea în mușchi!? Știu că acest gând este prezent nu numai la mulți tineri, ci conversia pierderii în greutate la procent la adulți. Probabil cunoașteți pe cineva care crede că grăsimea din burtă poate fi transformată în abs. S-ar putea chiar să te prinzi gândindu-te la asta.

Pentru a vă depăși și a vă orienta pe calea cea bună în timp, aș dori să vă explic de ce, din păcate, suntem pe calea greșită cu această idee ingenioasă.

Conversia grăsimii în mușchi - cum ar trebui să funcționeze

Dacă vă întrebați de ce unii oameni au construit în același timp mușchi și au pierdut grăsime corporală, atunci am un răspuns pentru dvs. Deci, dacă cineva a transformat extern grăsimea în mușchi, atunci are: Grăsimea corporală descompusă și Mușchii construiți În anumite situații, acest lucru este posibil într-o anumită măsură în același timp, de exemplu pentru începători.

Cu toate acestea, în practică, îți vei atinge obiectivul mai repede pe termen lung, dacă vei decide o direcție.

conversia pierderii în greutate la procent

De exemplu, ați putea proceda astfel încât să utilizați două luni pentru a pierde în greutate la început și apoi să vă construiți mușchiul timp de 4 luni. Dacă toți parametrii echilibrul caloric, distribuția macronutrienților, antrenament etc.

Rata de conversie a pierderii în greutate - De ce mi s-a oprit pierderea în greutate

De fapt, a fost împărțit în două faze. În construirea mușchilor și reducerea grăsimii corporale există fără alb-negru clar și fără limite fixe. Dar, în principiu, ambele sunt proiecte contrar: În Accentul este pus pe reducerea grăsimii corporale. Asta ar putea însemna pierderea grăsimii corporale, dar și pierderea mușchilor.

La Construirea musculară este mai mult un proces de construcție care domină, ceea ce poate duce la formarea mușchilor, dar și la formarea grăsimilor. Sigur, puteți încerca să găsiți centrul optim pentru a merge în ambele direcții în același timp. Sfatul meu Decideți o direcție și nu dansați la diferite nunți în același timp.

E alegerea ta: Demontarea sau construcția! Grăsime pentru mușchi: exemplu mușchi abdominali Pentru a intra în context mai detaliat, am adus un mic exemplu pe care probabil îl știți deja. Uneori se pare că cineva și-a construit mușchii, dar acest lucru nu este deloc adevărat.

  1. Vreau să pierd atât de multă greutate
  2. Burta grăsime înainte și după pierderea în greutate
  3. Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?

Poate chiar opusul! Se întâmplă adesea ca o persoană X să pară mai musculară decât înainte, în ciuda faptului că a pierdut mușchi live fast piace greutate charlotte crosby altele.

Rata de conversie a pierderii în greutate, Luându-ți dieta

Cum poate fi asta? Puteți avea absolut aceeași masă musculară, dar arătați mai muscular cu un procent mai mic de grăsime corporală decât cu un KfA mai mare, deoarece aceasta acoperă practic mușchii. Un pachet de șase, de exemplu, nu va apărea niciodată, indiferent cât de bine antrenat, dacă sunt peste 20 kg de grăsime. Cu acest exemplu aș dori să vă conștientizez că Conversia pierderii în greutate la procent exterior este adesea înșelător. Și acest lucru duce la interpretări greșite premature.

Urmează instrucțiuni greșite. O privire rapidă din spatele scenei ajută aici și multe devin mai clare decât înainte. Înapoi la exemplu: Persoana X a slăbit poate 20 kg și acum puteți vedea clar mușchii abdominali. Persoana X a slăbit 20 kg, a pierdut multă grăsime corporală și unii mușchi conform analizei corpului. Îi poți vedea mușchii abdominali fără să-i fi antrenat stomacul. Așa că și-a redus procentul de grăsime corporală, astfel încât mușchii ies mult mai bine.

Ați putea învârti acest lucru și mai mult, deoarece persoana X intră în construirea mușchilor după dieta sa și construiește de fapt mușchii abdominali.

Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri? - SKiN MedSpa

Atunci se pare că a transformat grăsimea abdominală în abs. Mai întâi a pierdut grăsime și apoi și-a construit mușchii, după cum vă cunoașteți acum. Ce înseamnă asta acum pentru tine dacă vrei să slăbești pe stomac? În primul rând, înseamnă: Aduceți corpul într-o poziție în care se află într-unul proces degradant este.

Pentru a fi mai precis: trebuie să vă folosiți corpul pentru aceasta mai puțină energie livra când are nevoie. Faceți acest lucru la rândul său folosind Reduceți absorbția energiei mănâncă mai puțin sau Creșteți consumul de energie mai multă mișcaresau chiar ambele.

Deci, dacă obiectivul dvs.

Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?

Și mâncând mai puțin, nu mă refer doar la mâncarea de salată. Și prin mișcare, nu mă refer la alergarea a două ore pe zi!

  • Blaturi în stil slăbire - Blaturi pătrate cu rezervor pentru bărbați
  • CUM SE CALCULEAZĂ PROCENTELE ÎN GRAME - GRĂSIME CORPORALĂ -
  • Pierdere în greutate sănătoasă maximă în 3 luni,
  • Pierdere în greutate sau inci - Cati centimetri sunt la 3 metri si 1 picior?
  • Lida revizuirea pierderii în greutate
  • Acest lucru nu vă ajută foarte mult când priviți etichetele alimentare, dar tot ce aveți nevoie pentru a converti informațiile de la procente în grame prietenoase cu etichetele este o simplă matematică.

Dacă cunoașteți această conexiune, atunci puteți influența în mod specific direcția în care ar trebui să meargă corpul dumneavoastră. De cele mai multe ori, dacă se face corect, acest lucru va avea ca rezultat un aspect mai muscular. Cu toate acestea, pentru ca mușchii să nu devină mai puțini cu putință în timpul reducerii greutății, este important să aveți un concept de antrenament pentru conservarea mușchilor implementa.

Blaturi în stil slăbire

Deci nu doar antrenament cardio pur, ci antrenament cu rezistență, de exemplu pe echipamente sau cu exerciții de greutate corporală gratuite. De asemenea, este important în pierderea în greutate pentru întreținerea musculară consum adecvat de proteine necesar. Vă rugăm să rețineți acest lucru, altfel s-ar putea să slăbiți, dar veți pierde și mușchii. Dieta necesară proteine: Femei: 1,7 - 2,6 g per kg de greutate corporală Bărbați: 2,0 g per kg de greutate corporală Cu siguranță aș folosi capătul superior ca ghid, ceea ce este uneori suficient de dificil.

Dacă nu reușiți întotdeauna, sunteți încă în mișcare. Există oameni care sunt atât de subțiri, dar aproape nu au mușchi - și cu siguranță nu pe burtă. Există, de asemenea, persoane care sunt subțiri și grase în același timp. Au o înălțime îngustă și au puțini mușchi, dar poartă cu ei o burtă mică. Dacă accentul este pus pe construirea mușchilor după ce ați decis o direcție, atunci se aplică următoarele: Unul subtil Excesul de calorii.

De asemenea, se poate dezvolta numai în timp, începând cu un echilibru caloric echilibrat și apoi crescându-l în pași mici într-un mod controlat. De asemenea, este important ca Nu neglija consumul de proteine. Acest lucru se face foarte, foarte des și, în cele din urmă, ne întrebăm de ce se îngrașă încet, dar, aparent, nu are mușchi. Structura necesarului de proteine: Femeile: 1,4 - 2,2 g per kg de greutate corporală Bărbați: 1,5 - 2,5 g per kg de greutate corporală Și aici recomand orientarea în zona superioară.

Nu în ultimul rând, antrenamentul adecvat pentru construirea mușchilor este, desigur, necesar pentru construirea mușchilor. Voi explica de ce am ajuns la această afirmație într-un alt articol. Înainte de a obține fulgerul de gândire pentru a opri pur și simplu să mănânce, adăugați niște exerciții pentru conversia pierderii în greutate la procent pierde în greutate și a construi mușchii, atunci trebuie să vă opresc și aici. Ceea ce se înțelege este că Rata metabolică bazală, Deci consumul de calorii pe zi, cu odihnă completă.

Este foarte important să înțelegeți că Echilibrul caloric oferă informații foarte importante. Știu că nu am vrut să știu nimic despre asta înainte, dar la un moment dat înțelegi că până la urmă totul este aproape totul despre asta! Dacă încetezi să mănânci și să faci mișcare, se va termina în dezastru. Nu numai că distrugi potențialul de scădere în greutate pe termen lung, dar, de asemenea, nu vei construi mușchii - și nici nu îi vei păstra.

Ce zici? Ce s-a întâmplat? Despre autor Daniel a fondat blogul de pierdere în greutate caloright în și bloguri despre nutriție, scădere în greutate și fitness. Ceea ce scrie pe blogul puteți pierde snowboarding în greutate și ceea ce crede în slăbit este ceea ce pune el în practică el însuși.

Cu blogul său privind pierderea în greutate și proiectul de slăbire 50kgchallenge, el ar dori să le arate altor oameni, mai ales după dietele eșuate, calea sa conversia pierderii în greutate la procent a ieși din labirintul nutrițional și dietetic.

Reprezintă pierderea în greutate pe termen lung și controlată.