8 exerciții pentru a pierde grăsimea de pe burtă pe care le puteți face cu ușurință

Ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea nici o pierdere în greutate cu qsymia

Și cum să reduci grăsimea abdominală prin exerciții? Chiar și cei care au slăbit se plâng de grăsimea lor burtică încăpățânată, care pur și simplu nu pare să dispară. Pentru a obține un stomac plat și atractiv, trebuie să urmați o anumită diagramă dietetică și să faceți anumite tipuri de exerciții pentru a reduce grăsimea abdominală în fiecare zi.

Prin exerciții fizice, nu ne referim doar la exercițiile stomacale, ci și la altele. Aceasta include aerobic, Pilates, dans, cardio și Zumba. Chiar dacă abdomenul tău ar putea fi locul cel mai sensibil la care să slăbești, nu ar trebui să renunți niciodată.

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea belly și șolduri pierdere în greutate în urdu

Încercarea este primul pas pentru a avea succes. Dacă sunteți sigur că doriți să vă reduceți burta, atunci ar trebui să citiți acest articol care va acționa ca un ghid perfect. Exercițiile de reducere a grăsimii din burtă sunt o parte foarte importantă a pierderii în greutate, deoarece vă ajută să vă construiți pe abdomen, dacă sunteți înclinați în culturism sau altfel vă va face să vă simțiți sănătos și în formă. Grăsimea abdominală este doar o piedică pentru stilul tău de viață și trebuie tăiată imediat.

Există mai multe modalități prin care puteți obține grăsime abdominală, care poate include alimentarea nedocumentată, stilul de viață stresant și chiar consumul excesiv de alcool, care trebuie restricționat la mugur dacă doriți să vă ajutați să trăiți un stil de viață sănătos.

Cele mai bune 25 de exerciții pentru a pierde rapid grăsimea de pe burtă / burta acasă - Burtă

Mai întâi ar trebui să faceți puțină cercetare online dacă doriți să aflați mai multe despre pierderea grăsimii din burtă, dar una dintre cele mai bune părți despre acest articol este că vă va oferi unele dintre cele mai bune modalități prin care puteți reduce burtica acasă cu unele dintre cele mai ușoare, dar cele mai eficiente exerciții.

Exerciții de pierdere a grăsimii abdominale pentru bărbați și femei: Următoarele sunt cele mai bune și mai eficiente exerciții de reducere a grăsimii din burtă, care sunt lucrări extraordinare pe stomac, alegeți oricare dintre ele și scăpați de grăsimea din burtă. Exerciții pentru a reduce grăsimea abdominală: Crunchii se spune că sunt cel mai bun mod de a vă arde grăsimea din burtă. Există o varietate de exerciții de criză pentru a reduce burta pe care ar putea să le încercați.

Începeți un exercițiu de criză simplu, întinzându-vă plat pe pământ, cu genunchii îndoiți și picioarele pe pământ sau De asemenea, puteți ridica pur și simplu picioarele de pe sol făcând un unghi ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea cu picioarele. Următorul pas este să vă țineți mâinile fie în spatele capului, fie să le încrucișați pe piept.

Inspirați și expirați în timp ce vă duceți, trageți trunchiul pe podea. Acest exercițiu este foarte bun pentru mușchii abdominali și ați putea începe prin a face această criză simplă de zece ori ca începător. Puteți trece apoi la încercarea Twist Crunches unde vă ridicați umărul drept spre stânga, păstrând în același timp corpul pe pământ.

Odată ce sunteți obișnuiți să răsuciți crunchii, ați putea adăuga pe crunch lateral - adică să vă mișcați picioarele împreună cu umerii de la dreapta la stânga.

Crunch-urile laterale te ajută să lucrezi la mușchii laterali. Repetați crunch-ul simplu, crunch-ul răsucit și crunch-ul lateral de zece ori. Odată ce ați stăpânit mișcările, ar trebui să treceți la Reverse crunch, care este să vă mișcați picioarele în spate, împreună cu mișcările umărului. Să trecem acum la Vertical Crunch. Începeți cu o simplă criză și încrucișați-vă genunchii în timp ce picioarele sunt încă sus.

Acum inspiră și expiră așa cum ai face într-o simplă criză, mutându-ți corpul superior de pe podea în pelvis. Acum, că ați învățat toate mișcările crizei, cel mai bine este să exersați trei seturi dintr-o singură dată și să vă mențineți burtica în formă. A Twist Crunches: Pentru a vă face exercițiile de stomac mult mai eficiente, încercați să faceți câteva exerciții răsucite, cel mai bun exercițiu pentru a reduce grăsimea din burtă. Intinde-te pe podea si pune mana in spatele capului.

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea fast mod ușor de a pierde în greutate

Acum, când luați prima criză, ridicați întregul trunchi și deplasați umărul drept spre stânga. Reveniți la poziția normală și repetați de cealaltă parte.

Repetați acest exercițiu pentru grăsimea de pe burtă de următoarele zece ori și apoi relaxați-vă. De asemenea, puteți lua o pauză de 5 secunde și puteți reveni pentru încă zece. Nu exagerați cu niciun exercițiu.

15 remedii casnice pentru reducerea grăsimii din burtă:

B Crunch-uri inverse: Pentru a face exerciții fizice în sens invers pentru a reduce grăsimea abdominală, trebuie să vă așezați pe podea și să vă așezați palmele pe sol. Ridicați ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea în aer și îndoiți-le până ajungeți la 90 de grade.

Păstrați picioarele suspendate în această poziție.

  • 6 moduri rapide și ușoare de a pierde rapid grăsimea | Instruire
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid, Puteți pierde grăsime peste tot

Acum ridicați șoldurile, astfel încât să vă puteți apropia picioarele de piept. Aplicați o presiune asupra abdomenului în timp ce faceți acest lucru. Acum slăbește-ți picioarele și adu-l înapoi la piept.

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea keto diet pastile prospect

Repetați de 20 de ori și apoi puteți trece la următorul exercițiu. C Exercițiu de minge pentru a reduce burtica: Trebuie să aveți o minge de exerciții. Intinde-te pe aceasta minge. Păstrați partea inferioară a spatelui sprijinită corespunzător. Așezați-vă mâinile chiar în spatele capului.

  • 15 remedii incredibile la domiciliu pentru a pierde grăsimea de pe burtă - Modă -
  • 8 exerciții pentru a pierde grăsimea de pe burtă pe care le puteți face cu ușurință

Acum ridică trunchiul de pe această minge prin contractarea abdomenului pentru tragerea fundului coastei cușcă la șolduri.

Mingea trebuie să fie stabilă atunci când vă ondulați. Coborâți în jos pentru a face întinderea abdomenului. Repetați aceste 1 - 3 seturi. D Crunch vertical de picior: Întinde-te la parter. Picioarele tale trebuie să fie drepte în sus. Țineți genunchii încrucișați.

Acum, ține-ți mâinile chiar sub cap pentru sprijin. Contractează-ți abdomenul și ridică umerii de pe podea Picioarele tale trebuie să fie într-o poziție fixă, astfel încât să poți crăpa. Puteți face acest lucru de la 1 la 3 seturi repetând 12 la Acesta este cel mai bun exercițiu pentru a reduce burtica E Strângere de braț lung: Culcați-vă pe podea sau chiar o covor va face.

Câtă grăsime arde corpul tău natural

Extindeți brațele chiar în spate. Păstrați-le strânse lângă urechi. Ridicați umerii de pe podea foarte atent doar pentru a vă menține brațele drepte. Puteți face aceste 1 până la 3 seturi. Mai presus de toate, exercițiile abdominale pentru a reduce grăsimea abdominală sunt foarte eficiente și oferă rezultate rapide în corpul dumneavoastră. Vezi mai mult: Cele mai bune moduri de a reduce grăsimea din burtă 2.

Exercițiu cu bicicleta pentru a reduce burtica: Ciclismul este unul dintre cele mai bune și perfecte exerciții pentru reducerea grăsimii din burtă fără efecte secundare. Culcați-vă pe podea și așezați-vă mâinile în spatele capului.

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea cum să pierdeți grăsimea în jurul armei

Acum ridicați ambele picioare în sus și îndoiți-le spre genunchi. Scoateți piciorul drept afară și apropiați-l de piept. După ce ați făcut acest lucru, scoateți simultan piciorul stâng afară și aduceți-l la piept. Alternează-ți picioarele ca și cum ai merge cu bicicleta. Continuați să faceți acest exercițiu pentru următoarele două-trei minute înainte de a vă putea opri.

Aspirarea stomacului: Acest exercițiu este la fel de important ca și crunch-urile atunci când vine vorba de a-ți pune burtica în formă.

ce trebuie să faceți pentru a pierde rapid grăsimea sfaturi pentru a pierde grasimea rapida

Aspiratoarele pentru stomac sunt adesea numite poza întinsă pentru pisici sau poza în patru puncte. Se numește așa cum cobori pe patru picioare în timp ce corpul tău stă pe pământ cu sprijinul mâinilor și genunchilor. Odată ajuns în această poziție, inspirați adânc și eliberați mușchii abdomenului și când expirați, îi strângeți. Acum țineți mușchii 30 de secunde. Există un alt tip de exercițiu cu stomac pentru a reduce stomacul și vă ajută să vă tăiați burta.