Cum să slăbești într-o săptămână, ce trebuie să mănânci. Regulile de bază ale dietei de șapte zile

12 săptămâni de transformare a corpului pierdere în greutate

Conținutul

    Metoda Gabriel - Transformare totală de 12 săptămâni Cum se transformă Corpul tău fără dietă Fotografii reale, neatinse ale transformării lui J.

    Aportul caloric variază semnificativ în funcție de greutatea individuală a corpului dvs. Întotdeauna consultați medicul înainte de a începe orice dietă nouă. O femeie taie legume. Reducerea caloriilor sub aportul dvs.

    12 săptămâni de transformare a corpului pierdere în greutate

    Cu toate acestea, reducerea caloriilor dvs. Un plan de masă de 1.

    1. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate Pierdere în greutate sănătoasă timp de 3 săptămâni.
    2. Țara te face să pierzi în greutate
    3. Pierde greutatea fizică
    4. Lisa Riley a suferit o intervenție chirurgicală de slăbire?
    5. Saptamana aceasta, activitatea mea fizica a insemnat.
    6. Pierderea în greutate scăzută a bursei
    7. Бенджи и дети немедленно заинтересовались разнообразной едой, разложенной на длинном столе по одну сторону комнаты.

    Tipuri Multe tipuri diferite de planuri de masă te pot ajuta să slăbești. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, de exemplu, solicită consumul de 30 până la 50 g de carbohidrați timp de cinci zile consecutive. Această fază de epuizare a carbohidratului este urmată de încărcare de 24 până la 48 de ore în dieta ketogenă ciclică.

    12 săptămâni de transformare a corpului pierdere în greutate

    Carb-tapering se referă la consumul majorității carbohidraților dimineața și după-amiaza, ceea ce scade probabilitatea ca excesul de carbohidrați să fie păstrat ca grăsime. Caracteristici Când urmați un program de plan de masă de patru săptămâni, trebuie să creșteți ușor aportul caloric la fiecare una sau două săptămâni pentru a împiedica încetinirea metabolismului dvs.

    12 săptămâni de transformare a corpului pierdere în greutate

    De exemplu, o masă de trișare pe săptămână, unde mănânci orice vrei, grăbește rata metabolică. Dacă luați între cinci și șase mese mici și gustări pe zi, 1.

    Prin urmare, fiecare masă ar conține aproximativ 28, 5 g proteine, 38 g glucide și 12, 6 g grăsime. De exemplu, un lb.

    12 săptămâni de transformare a corpului pierdere în greutate

    Caloriile rămase ar trebui să provină din carbohidrați și grăsimi dietetice. Shilstone recomandă alegerea carbohidraților cu conținut scăzut de glicemie precum făina de ovăz, cartofii dulci, quinoa și pastele și pâinea cu cereale integrale.

    Ar putea declansa boli mult mai grave Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide Mersul pe jos o oră în fiecare zi ajută la pierderea în greutate? În funcție de metodă, pierderea rapidă în greutate.